انتقال پیام‌های مکتوب به آمریکا درباره خطوط قرمز ایران

وزیر امور خارجه کشورمان در سفر اخیر خود پیام‌های مکتوب درباره خطوط قرمز ایران را با واسطه پاکستان به طرف آمریکایی منتقل کرده است.

به گزارش سراج24؛ در سفر دوره‌ای اخیر سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه کشورمان، پیام‌های مکتوبی با واسطه پاکستان به طرف آمریکایی منتقل شده است. 

این پیام‌ها در خصوص برخی خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران از جمله مسائل هسته‌ای و تنگه هرمز است.

بر اساس این گزارش، این تبادل پیام‌ها ربطی به مذاکره نداشته و یک ابتکار از سوی ایران برای روشن شدن وضعیت منطقه و اعلام صریح خطوط قرمز کشورمان محسوب می‌شود.

منابع مطلع تأکید می کنند آقای عراقچی کاملاً در چارچوب خطوط قرمز مشخص‌شده و وظایف دیپلماتیک وزارت‌خارجه امورخارجه عمل می‌کند.

اخبار مرتبط

نشست سوئیس؛ گفتگویی برای مطالبه تعهدات آمریکا

عراقچی: هیچ‌کس نمی‌تواند حزب‌الله را حذف کند

توافق میان ایران و آمریکا از هر زمان دیگری نزدیک‌تر است