نقض مجدد آتش‌بس در جنوب لبنان توسط رژیم صهیونیستی

رسانه‌های عربی از نقض مجدد آتش بس در جنوب لبنان توسط رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش سراج24؛رژیم صهیونیستی بار دیگر آتش بس در جنوب لبنان را نقض کرد.

شبکه المیادین گزارش داد نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی دو انفجار در شهرک البیاضه در جنوب شهر صور انجام داده‌اند.

جزئیات بیشتری درباره تلفات یا خسارات احتمالی این انفجارها منتشر نشده است.

اخبار مرتبط

تعداد شهدای جنگ اسرائیل در لبنان به ۴۲۳۰ نفر رسید

نعیم قاسم: مقاومت، جهان را شگفت زده کرده است

واکنش حزب‌الله به نقض دوباره آتش‌بس