گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و پاکستان

وزرای امور خارجه ایران و پاکستان درباره آخرین تحولات منطقه‌ای، بین‌المللی و روابط دوجانبه به صورت تلفنی گفتگو و تبادل نظر کردند.

به گزارش سراج24؛ سید عباس عراقچی و محمد اسحاق‌ دار وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و پاکستان امروز در مورد آخرین تحولات منطقه‌ای، بین‌المللی و روابط دوجانبه به صورت تلفنی گفتگو و تبادل نظر کردند.

خبر تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

اخبار مرتبط

عراقچی با نخست‌وزیر و رئیس جمهور پاکستان دیدار کرد

هدفگذاری تجارت ۱۰ میلیارد دلاری ایران و پاکستان عملیاتی می‌شود

همبستگی و همکاری کشورهای اسلامی ضامن صلح در منطقه است