در واکنش به اعتراضات آمریکا:

رییس مجلس:47 سال است No kings می‌گوییم

قالیباف در واکنش به اعتراضات آمریکا، شعار «No kings» را در ایران سابقه دار توصیف کرد.

به گزارش سراج24 محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی به اعتراض سراسری مردم آمریکا علیه سیاست‌های ترامپ واکنش نشان داد.

قالیباف در واکنش به اعتراضات سراسری «نه به پادشاهی» در آمریکا نوشت: به جمع ما خوش آمدید! ما 47 سال است که شعار «No kings» سر می‌دهیم. 

به گزارش تسنیم، در دو روز گذشته یکی از بزرگترین اعتراضات در تاریخ آمریکا در واکنش به سیاست‌های زورگویانه و غیرقانونی ترامپ با شعار «نه به شاه‌ها» در سه هزار شهر آمریکا با حضور بیش از 8 میلیون معترض آمریکایی برگزار شد.

اخبار مرتبط

گزارش وزارت خارجه عمان از جزئیات دیدار هیئت ایرانی با پادشاه عمان

نشست سوئیس؛ گفتگویی برای مطالبه تعهدات آمریکا

قالیباف و عراقچی عازم سوئیس شدند