نرگس محمدی:

خاک سرزمین‌مان را وجب‌به‌وجب با تمام قلب‌مان نگه می‌داریم

نرگس محمدی بازیگر با اشاره به علاقه‌اش به ایران گفت که ما وطن‌مان، خاک سرزمین‌مان را وجب‌به‌وجب با تمام قلب‌مان نگه می‌داریم و کنار هم از این پیچ خطرناک عبور می‌کنیم.

به گزارش سراج24؛ نرگس محمدی بازیگر سینما و تلویزیون درباره این روزهای وطن نوشت.

در یادداشت این بازیگر در صفحه شخصی‌اش آمده است:

«لحظه سال تحویل رسید؛ خواستیم فیلمی بگیریم، اما نشد … عجیب‌ترین سال تحویل عمرم بود.

وقتی صحبت از وطن می‌شود، زمان برای من می‌ایستد ...

ما وطن‌مان، خاک سرزمین‌مان را وجب‌به‌وجب با تمام قلب‌مان نگه می‌داریم و کنار هم از این پیچ خطرناک عبور می‌کنیم.

این کشور می‌ماند؛ این را هزار بار تکرار کن.

ایران، اولین کشور جهان، یک سرمایه بزرگ دارد:

ایران، مردمش را دارد …

زنده باد ایران ...

در راه تو، کی ارزشی دارد این جان ما؟

پاینده باد خاک ایران ما ...»

اخبار مرتبط

نه دیداری با گروسی داشتیم نه توافقی برای بازدید آژانس از تاسیسات اتمی

تفاهم‌نامه ایران و آمریکا به توافقی پایدار منجر خواهد شد

بنای دولت پیگیری حقوق ملت ایران و تقویت صلح و امنیت منطقه‌ای است