پیش‌قدم شدن محمدرضا گلزار برای ساخت مدرسه «شجره طیبه» میناب

استاندار هرمزگان از پیش‌قدم شدن محمدرضا گلزار برای ساخت دوباره مدرسه «شجره طیبه» میناب خبر داد.

به گزارش سراج24؛ محمد آشوری تازیانی استاندار هرمزگان در یک برنامه تلویزیونی در بندرعباس اظهار کرد: محمدرضا گلزار در تماس تلفنی علاوه بر ابراز همدردی با خانواده‌های شهدا، ساخت دوباره مدرسه «شجره طیبه» میناب را برعهده گرفته است.

آشوری افزود: این هنرمند کشور همچنین هزینه درمان مجروحان را نیز تقبل کرده است.

استاندار هرمزگان از همراهی و همدردی این هنرمند، با مردم و خانواده‌های شهدای مدرسه میناب قدردانی کرد.

اخبار مرتبط

آغاز به کار رسمی کلینیک مشاوره مهر رضوی در میناب

میناب میزبان سه اقدام بزرگ رضوی؛ از توزیع ۲ هزار بسته معیشتی تا حمایت درمانی از دانش‌آموزان کم‌برخوردار

ما دوباره کبوترهایمان را پیدا خواهیم کرد