انهدام 82 پهپاد دشمن از ابتدای جنگ

ارتش اعلام کرد در 24 ساعت گذشته 13 فروند پهپاد مهاجم توسط شبکه یکپارچه قرارگاه مشترک پدافند هوایی منهدم شد.

به گزارش سراج24؛ ارتش جمهوری اسلامی در اطلاعیه شماره 16 اعلام کرد 13 فروند از انواع پهپادهای پیشرفته ام‌کیو9، هرمس و اوربیتر توسط شبکه یکپارچه قرارگاه مشترک پدافند هوایی طی 24 ساعت گذشته، منهدم شد.

بر اساس اطلاعیه شماره 16 ارتش جمهوری اسلامی ایران، طی 24 ساعت گذشته  13  فروند از انواع پهپادهای پیشرفته ام‌کیو9، هرمس و اوربیتر توسط سامانه‌های موشکی و توپحانه‌ای نیروی زمینی و پدافند هوایی ارتش و سپاه پاسداران تحت فرماندهی قرارگاه مشترک پدافند هوایی کشور، در مناطق شمال غرب، غرب، جنوب، اصفهان، کرمان و تهران مورد هدف قرار گرفته و ساقط شدند.

همچنین در این اطلاعیه آمده است: از ابتدای تجاوز دشمن آمریکایی صهیونی تاکنون، آمار پهپادهای ساقط شده توسط سامانه‌های پدافندی ارتش و سپاه به 82 فروند رسیده است.

اخبار مرتبط

فیلم | لحظه انهدام پهپاد MQ1 آمریکایی توسط پدافند سپاه

انهدام یک پهپاد MQ1 با آتش پدافند سپاه

انهدام یک فروند پهپاد «اوربیتر» توسط نیروی پدافند ارتش در منطقه قشم