خشم فرماندار کالیفرنیا از جنگ‌افروزی ترامپ علیه منطقه

فرماندار کالیفرنیا در سخنانی خشم خود را نسبت به جنگ‌افروزی ترامپ علیه منطقه ابراز کرد.

به گزارش سراج24؛ به نقل از روسیا الیوم، گوین نیوسام فرماندار کالیفرنیا تاکید کرد: به خاطر جنگی که به راه افتاده خشمگین هستم و نگرانم که چرا باید رئیس جمهوری داشته باشیم که هنوز نمی‌تواند دلیل منطقی درباره به راه انداختن این جنگ ارائه دهد و از پایان آن سخن بگوید.

وی اضافه کرد: ما باعث به راه افتادن یک جنگی هستیم که باعث ۶ آمریکایی جان خود را از دست بدهند.

نیوسام درباره نتانیاهو نیز گفت: نتانیاهو به اقدامات آپارتایدی در اسرائیل دست می‌زند و من از کارهای او عصبانی هستم.

اخبار مرتبط

رأی سنای آمریکا به محدودیت اختیارات جنگی ترامپ

از بمب تا دیپلماسی؛ چرا ترامپ در مذاکره چنگ و دندان نشان می دهد؟

اعتراض هیات ایرانی به تهدیدات ترامپ/ بررسی گزینه‌های پاسخ مناسب