ماموریت ویژه پزشکیان به وزرا تا پایان جنگ تحمیلی

رئیس‌جمهوری دستورات جدیدی خطاب به وزرا و روسای دستگاه‌های اجرایی برای خدمات‌رسانی به مردم در جریان جنگ صادر کرد.

به گزارش سراج24؛ مسعود پزشکیان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «به همه وزرا و رؤسای سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرائی مأموریت داده‌ام تا پایان جنگ تحمیلی با اختیارات کافی و برنامه‌ریزی ویژه در راستای وظایف خود خدمات بی‌وقفه و یکپارچه‌ای را به عموم جامعه ارائه دهند.

دولت پای کار مردم ایستاده است.»

اخبار مرتبط

بنای دولت پیگیری حقوق ملت ایران و تقویت صلح و امنیت منطقه‌ای است

اثربخشی مذاکرات به میزان پایبندی به تعهدات بستگی دارد

۳۵۱۹ نفر در جنگ تحمیلی اخیر به شهادت رسیدند