بمباران پایگاه‌های آمریکا توسط جنگنده‌های ارتش ایران

جنگنده‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران پایگاه‌های آمریکا را بمباران کردند.

به گزارش سراج24؛ ارتش جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه شماره4 خود اعلام کرد: دقایقی پیش تیزپروازان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، پایگاه‌های آمریکا در کشورهای حوزه خلیج فارس و اقلیم کردستان عراق را طی چند مرحله عملیات با موفقیت بمباران کردند.

ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرده است: همه مراکز نظامی دشمن در منطقه در دسترس جنگنده‌های نیروی هوایی خواهد بود.

اخبار مرتبط

پیام سید مجید موسوی به خانواده شهید ماکان نصیری