ایران حمله رژیم صهیونیستی به لبنان را محکوم کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه، جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به لبنان را به شدت محکوم کرد.

به گزارش سراج24؛ اسماعیل بقایی سخنگوی وزارت امور خارجه، حملات دیروز و دیشب رژیم صهیونیستی به لبنان، از جمله منطقه بقاع و اردوگاه فلسطینی‌ نشین عین‌الحلوه در صیدا که منجر به شهید و مجروح شدن بیش از ۴۰ شهروند لبنانی و فلسطینی شد را به شدت محکوم کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به ادامه نقض‌های فاحش حاکمیت ملی و تمامیت سرزمینی لبنان و توافق آتش‌بس نوامبر ۲۰۲۴، مسئولیت مستقیم ضامنان آتش بش، آمریکا و فرانسه، را در جنایات ارتکابی رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد و بر ضرورت اقدام فوری سازمان ملل متحد و شورای امنیت این سازمان برای ایفای مسئولیت‌های قانونی خود جهت توقف تجاوزات نظامی رژیم صهیونیستی تاکید نمود.

اخبار مرتبط

ستاد حقوق بشر خواستار محاکمه عاملان حملات به لبنان شد

نه دیداری با گروسی داشتیم نه توافقی برای بازدید آژانس از تاسیسات اتمی

تفاهم‌نامه ایران و آمریکا به توافقی پایدار منجر خواهد شد