ضرورت افزایش ظرفیت شبکه اپراتورهای تلفن همراه

معاون وزیر ارتباطات گفت: شبکه اپراتورهای موبایل در کلان‌شهرها نیاز جدی به افزایش ظرفیت دارد.

به گزارش سراج24؛ بهزاد اکبری، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: مسافرت تهرانی‌ها در هفته جاری، کیفیت سرویس کاربران موبایل در تهران را بهتر کرد، این نشان می‌دهد که شبکه اپراتورهای موبایل در کلان‌شهرها نیاز جدی به افزایش ظرفیت دارد.

 

 

اخبار مرتبط