شکار یک پهپاد اسرائیلی در کهریزک

فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله جنوب تهران هدف قرار گرفتن یک پهپاد رژیم صهیونیستی در بخش کهریزک شهرستان ری را تأیید کرد.

به گزارش سراج24؛ سرهنگ پاسدار حسن حیدری فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله جنوب تهران از هدف قرار دادن یک پهپاد رژیم صهیونیستی در شهرستان ری خبرداد و اظهار کرد: این پهپاد در اراضی شور آباد کهریزک ری هدف قرار گرفت و ساقط شد.
پدافند هوایی شهرستان ری شامگاه پنجشنبه در چندین نوبت فعال شد و به مقابله موفق با اهداف متخاصم پرداخت.
حملات پهپادها پس از آن انجام شد که در حملات روز پنجشنبه ایران به سرزمین‌های اشغالی ساختمان بورس و ساختمان مرکزی اطلاعات - عملیات ارتش اسرائیل در پارک فناوری گاو-یام تل‌آویو هدف گرفته شد.
عکس این خبر تزئینی بوده و مربوط به پهپاد ساقط شده نمی‌باشد.

اخبار مرتبط

زوج فعال ارتشی در حوزه طراحی و ساخت پهپاد/ به دشمن کاملاً بی‌اعتماد هستیم

خطای دشمن با خشم انباشته ما مواجه می‌شود

حمله موشکی - پهپادی سپاه به پایگاه های آمریکا/ انهدام آشیانه F۳۵ ها