گفتگوی تلفنی بن سلمان با پزشکیان

ولیعهد عربستان سعودی در گفت و گوی تلفنی با رئیس جمهور منتخب، پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم ایران را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش سراج24؛ خبرگزاری رسمی عربستان سعودی امروز گزارش داد که «محمد بن سلمان» در تماس تلفنی با «مسعود پزشکیان» رئیس جمهور منتخب ایران، پیروزی وی در انتخابات را تبریک گفته است.

در جریان این گفت و گو ولیعهد عربستان از تقویت روابط ایران و عربستان در بخش های مختلف ابراز خرسندی کرد و بر لزوم تقویت هر چه بیشتر این روابط تاکید کرد.

دکتر پزشکیان رئیس جمهور منتخب ایران نیز مراتب تشکر و قدردانی خود را از ولیعهد عربستان ابراز داشت.

اخبار مرتبط

بنای دولت پیگیری حقوق ملت ایران و تقویت صلح و امنیت منطقه‌ای است

اثربخشی مذاکرات به میزان پایبندی به تعهدات بستگی دارد

توسعه صنایع آب‌بر در مناطق دچار تنش آبی ممنوع است