رشد ۲۰ درصدی درآمدهای نفتی در سال ۱۴۰۲

وزیر نفت از رشد ۲۰ درصدی درآمدهای نفتی در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش سراج24؛ جواد اوجی وزیر نفت در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه حیات دولت خبرنگاران گفت: از اقدامات خوب دولت آقای رئیسی افزایش تولید نفت و گاز و فرآورده‌های نفتی و محصولات پتروشیمی است.

وی افزود: قاعدتاً افزایش تولید منجر به افزایش درآمدها می‌شود.

و به افزایش توان مالی و اقتصادی دولت کمک شایانی می‌کند به گونه‌ای که در تولید درآمدهای نفت و گاز شاهد رشد ۱۰ درصدی در سال ۱۴۰۱ و رشد ۲۰ درصدی در سال ۱۴۰۲ بودیم.

اخبار مرتبط