خوب است آقای پزشکیان بداند

 محمد طاهر رحیمی، فعال رسانه، در توئیتی به ادعای مسعود پزشکیان پاسخ داد.

به گزارش سراج24؛ محمد طاهر رحیمی، فعال رسانه، در توئیتی نوشت:

خوب است آقای پزشکیان بدانند:

نرخ فقر در دوره آقای روحانی جهش اسف‌باری داشت؛

اما در دوره شهید رئیسی جهش آن کنترل و روند نزولی‌اش آغاز شد.

در ۱۴۰۲ هم این روند نزولی ادامه داشت.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

اخبار مرتبط