امیرعبداللهیان راهی دمشق شد

وزیر امور خارجه کشورمان مسقط را به مقصد دمشق ترک کرد.

به گزارش سراج24؛ «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان در دومین مقصد سفر منطقه‌ای خود، در رأس هیأتی سیاسی پارلمانی، مسقط را به مقصد دمشق پایتخت سوریه ترک کرد.

در دیدار وزیر امور خارجه کشورمان با مقامات عالی سوریه، موضوعات مرتبط با روابط دوجانبه و تحولات منطقه‌ای بویژه مسئله فلسطین و وضعیت غزه مورد گفت‌وگو و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

اخبار مرتبط

عراقچی با نخست‌وزیر و رئیس جمهور پاکستان دیدار کرد

غریب آبادی از توافق درخصوص ترتیبات مذاکرات آتی خبر داد

همبستگی و همکاری کشورهای اسلامی ضامن صلح در منطقه است