معاون رئیس جمهور: رژیم صهیونیستی در زمان مقرر سیلی محکمی خواهد خورد

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: تصمیمات مقتضی در شورای امنیت ملی با حضور رئیس جمهور و فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی اتخاذ شده و رژیم صفاک صهیونیستی در زمان مقرر سیلی محکمی که مقام معظم رهبری هم وعده داده‌اند را خواهد خورد.

به گزارش سراج24؛ "محسن منصوری" معاون اجرائی رئیس جمهور در گفت و گویی درباره تفاوت روز قدس امسال با سال‌های قبل گفت: صحنه جبهه مقاومت و ترکیب کشورهای مختلف امسال در موضوع مبارزان، رژیم صهیونیستی شاهد یک آرایش جدید است.

وی افزود: اتفاقات در غزه و مساله فلسطین تجاوزات متعددی که رژیم صهیونیستی در منطقه و در کشورهای انجام داده است، انسجام جبهه مقاومت و همفکری و هم‌نظری کشورهای مختلف در مبارزه با رژیم صهیونیستی و عزم راسخ کشورهای اسلامی در نابودی این رژیم از جمله عواملی است که امسال شاهدیم در دنیا مساله راهپیمایی روز قدس متفاوت برگزار می‌شود.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور عنوان کرد: ما معتقدیم که خون شهدای غزه و خون کودکان و نوجوانان و زنان بی‌گناه غزه به زودی دامن رژیم صهیونیستی را خواهد گرفت.

وی ادامه داد: ما هم از طرف دولت عرض می‌کنیم که مردم هم در این همایش و حماسه‌ای که حضور دارند و نشان می‌دهند کشور عزیزمان کما فی السابق مصمم به پشتیبانی همه جانبه از جریان جبهه مقاومت به‌ویژه در مسئله فلسطین و غزه است و به فضل خداوند شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خیلی زودتر از آنچه که خودشان تصور می‌کنند خواهیم بود.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور درباره ترور فرماندهان ارشد ایران در دمشق گفت: تصمیمات مقتضی در شورای امنیت ملی با حضور رئیس جمهور و فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی اتخاذ شده است در زمان مقرر سیلی محکمی که مقام معظم رهبری هم وعده داده‌اند رژیم صفاکی صهیونیستی خواهد دید.

اخبار مرتبط

قالیباف: شهید امیرعبداللهیان تراز دیپلمات انقلابی بود

مادورو: آیت‌الله رئیسی برادر بزرگم و نماد یک انقلابی آزادیخواه بود

شهادت ، پایانی افتخارآمیز برای زندگی مجاهدانه رئیس جمهوربود