عالم برجسته اهل سنت:

۱۱ اسفند برگ زرین دیگری در تاریخ ایران ثبت می‌شود

عالم برجسته اهل سنت استان هرمزگان و امام جمعه و جماعت اهل سنت بندرعباس گفت: در انتخابات پیش‌رو همه جامعه ایران علی الخصوص جامعه اهل سنت خود را نشان می‌دهند و همچون گذشته با یک بلوغ خاص سیاسی به صحنه خواهند آمد.

به گزارش سراج24؛ شیخ یوسف جمالی در گفت‌وگویی اظهار داشت: در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری هستیم، همانطور که همه می‌دانند در یک نظم اسلامی 2 اصل برای دوام و قوام جامعه نیاز است، یکی از اصول وجود عدالت و دیگری وجود داشتن شورا است.

وی افزود: در رابطه با شورا، یکی از نمادهای آن همین انتخابات پیش رو است، طبیعتا اگر انتخابات خوب و قوی با حضور خوب و با صلابت مردم که البته این مردم کشور فهمیم هستند و خود را و بلوغ سیاسی خود را در بزنگاه‌های حساس اثبات کرده‌اند حتما این دوره نیز چنین خواهد شد و بار در بلوغ سیاسی خود را نشان خواهند داد.

 

امام جمعه و جماعت اهل سنت بندرعباس گفت: در این شرایط این انتخابات می‌تواند باعث تقویت وحدت ملی شود، هر چه وحدت ملی قوی‌تر به همان اندازه هم امنیت ملی ما بالاتر می‌رود و امنیت ملی بالا باعث اقتدار یک نظام می‌شود و هر نظامی به آن نیاز دارد و نباید نسبت به این غافل باشیم.

وی تصریح کرد: هر دو انتخابات پیش‌رو مهم هستند هم انتخابات مجلس شورای اسلامی و هم انتخابات مجلس خبرگان رهبری و هر دو انتخابات مورد توجه هستند.

عالم برجسته اهل سنت استان هرمزگان گفت: مردم ما همیشه خود را به خوبی نشان داده‌اند و در این صحنه هم هوشیارند و همه ملت ایران علی الخصوص جامعه اهل سنت در این موقعیت حساس تاریخی خود را نشان خواهند داد و امیدواریم با یک بلوغ خاص سیاسی به صحنه بیایند و آن شرایط موجود که ما در کشور داریم و شرایط حال حاضر دنیا را درک کنند و با درایت به صحنه بیایند و یک برگ زرین دیگر در تاریخ جمهوری اسلامی به منصه ظهور بگذارند.

اخبار مرتبط