حزب الله ناوهای آمریکایی را تهدید کرد

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: به آمریکایی‌ها می‌گویم کسانی که شما را در ابتدای دهه هشتاد شکست دادند هنوز زنده هستند و فرزندان و نوه‌های آنان نیز همراهشان هستند.

به گزارش سراج24؛ سیدحسن نصرالله ادامه داد: هرآنکه به دنبال جلوگیری از جنگ منطقه‌ای‌ست باید سریعتر این تجاوز را متوقف کند

وی افزود: در صورت جنگ منطقه‌ای منافع و سربازان شما آمریکایی‌ها قربانی خواهند شد و شما بزرگ‌ترین بازنده خواهید بود

سیدمقاومت تصریح کرد: نبرد ما هنوز به مرحله پیروزی با ضربه نهایی نرسیده است اما با امتیازاتی پیروز خواهیم شد

وی گفت: این نبرد، نبرد پایداری و صبر و تحمل و تراکم دستاوردها و جلوگیری از دستیابی دشمن به اهدافش می‌باشد

اخبار مرتبط

نعیم قاسم: ایران مقتدرتر از همیشه ظاهر شد

شلیک 50 راکت به‌سمت نظامیان رژیم صهیونیستی توسط حزب‌الله

جنوب لبنان؛ باتلاقی برای آل صهیون