عصبانیت اپوزیسیون از ناکامی در برابر جمهوری اسلامی + فیلم

عصبانیت شدید اپوزیسیون از ناکامی در برابر جمهوری اسلامی: براندازان در یکسال گذشته چه غلطی کرده‌اند؟!

به گزارش سراج24؛ شهرام همایون مدیر شبکه سلطنت‌طلب خطاب به کارشناس توهم زده برنامه می گوید: اگر چند دقیقه‌ دیگر ادامه دهید زار زار گریه می‌کنم! جگرم خون است! انصافاً شیوه‌های جمهوری اسلامی در منزوی کردن نیروهای برانداز موفق بوده است؛ همه سنگرها را گرفته‌اند!

 

 

اخبار مرتبط

ترور نافرجام یک آرمان در هفتم تیر

قدرت نظامی ایران جهان را متحیر کرد