آزادی ۱۵ زندانی ایرانی در امارات

۱۵ نفر از اتباع ایرانی زندانی در امارات مورد عفو قرار گرفتند و بزودی پس از طی مراحل اداری، به میهن باز خواهند گشت.

به گزارش سراج24؛ براساس اعلام وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران  ،پیرو سفر اخیر حسین امیر عبداللهیان  به امارات  و رایزنی رئیس دستگاه دیپلماسی با مقامات عالی‌رتبه این کشور و موافقت رییس امارات عربی متحده، تعداد ۱۵ نفر از اتباع ایرانی زندانی در آن کشور مورد عفو قرار گرفتند و بزودی پس از طی مراحل اداری، به میهن باز خواهند گشت.
حمایت کنسولی و قضایی از ایرانیان خارج کشور و رسیدگی به وضعیت آنان از جمله زندانیان، با جدیت توسط وزارت امور خارجه ادامه خواهد یافت.

اخبار مرتبط

آمریکا از تهدید ایران نتیجه‌ای نگرفت/ انسجام ملی پاسخ قاطع ملت به فشارهای واشنگتن است

مذاکرات کارشناسی ایران و آمریکا در سوئیس به ریاست غریب آبادی

برگزاری نشست ایران، آمریکا و قطر با موضوع اموال بلوکه شده و لبنان