به گزارش « سراج24»، بهداد سلیمی قهرمان بازی های المپیک لندن که به دلیل بر خوردهای بد کوروش باقری در اردو های تیم ملی به شدت از دست وی ناراحت است گفت: نمیخواهم بگویم مشکل نیست . اتفاقا مشکلات زیادی وجود دارد؛ در جلسه ای که با سایر ملی پوشان با رضازاده داشتیم مشکلات را گفتیم و تاکید داشتیم اگر مشکلات حل نشود تیم ملی ضربه می خورد. البته آقای رضازاده هم نظراتی داشت که ما به آنها گوش کردیم و توضیحاتی را ارائه دادیم و قرار است مجددا با هم صحبت کنیم تا انشاءلله مسایل حل شود البته ما خواسته های داریم که باید برآورده شود تا برگردیم.
وی با اشاره به درگیری لفظی اش با باقری در برنامه زنده تلویزیونی اظهار داشت: بعد از برنامه چهار شنبه شب شبکه یک که مشکلات ما نمایان شد خیلی ها به دنبال آشتی دادن ما هستند. زنگ می زنند و یا پیغام می دهند که زشت است که این اتفاقات افتاده اما آنها نباید فراموش کنند که یک سر داستان ورزشکاران هستند و سر دیگرش سر مربی تیم ملی قرار دارد.
وی در ادامه و در پاسخ به این سوال که آیا قصد دارد با کوروش باقری آشتی کند، عنوان کرد: اختلافاتی است که باید بر طرف شود.
وی در پایان افزود: امروز با آقای افشارزاده ملاقاتی در همین ارتباط خواهم داشت تا در آینده ببینم چه پیش می آید.
منیع: مدال نیوز
1نظر