قاسم‌سلیمانی اموال خود را وقف کرد

سردار سرلشکر سلیمانی نیمی از اموال خود را با هدف گسترش سیره و فرهنگ حضرت زهرا(س) وقف نمود.

به گزارش «سراج24»، مسئول روابط‌عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت: سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس پنجاه درصد از کل اموال خود را شامل 5 قطعه ملک در خیابان شهید رجایی کرمان با هدف گسترش سیره و فرهنگ حضرت زهرا(س) وقف نمود.

اخبار مرتبط

دیپلماسی و میدان در خدمت تامین حقوق ملت ایران است

تقدیر فرمانده سپاه از مداحان و هنرمندان حاضر در کنار مردم مبعوث شده

سپاه: عملیات نصر علیه پایگاه‌های تلنوف و نواتیم آغاز شد