دومین ستاره هم از پرسپولیس جدا شد

دومین بازیکن جدا شده از پرسپولیس با اعلام یحیی گل محمدی مشخص شد.

به گزارش سراج24، با اعلام یحیی گل محمدی، سیامک نعمتی از پرسپولیس جدا شد.

پیش از این حامد پاکدل هم قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرده بود.

 
 

اخبار مرتبط