«الیاس نادران» از نمایندگی مجلس استعفا داد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از تقدیم تقاضای استعفای خود از نمایندگی به هیئت رئیسه مجلس خبر داد.

به گزارش سراج24 ؛ الیاس نادران در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۱ دی ماه) در تذکری خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: استعفایم را تقدیم هیئت رئیسه کرده‌ام که تقاضا دارم آن را قرائت کنید.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: طبق آئین نامه داخلی مجلس، هیئت رئیسه باید تقاضای استعفا را قرائت کند و اجازه تفسیر ندارد.

اخبار مرتبط