اتوبوس و تاکسی های جدید تهران تحویل گرفته شدند

صبح امروز خودروهای جدید ناوگان حمل و نقل عمومی تهران به چرخه اضافه شد.

به گزارش سراج24؛ در بستر تفاهم‌نامه شهرداری تهران با وزارت کشور صبح امروز خودروهای جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت افزوده شدند.

ذیل این تفاهم نامه ۲۰۰ دستگاه اتوبوس، ۶۲ دستگاه مینی‌بوس جدید و ۳۰۰ دستگاه تاکسی نو پلاک‌شده به ظرفیت ناوگان حمل‌ونقل عمومی تهران اضافه شد.

با تحویل این ۳۰۰ دستگاه، تاکسی‌های جدیدی که از ابتدای سال به شبکه حمل‌ونقل عمومی تهران تزریق شده به ۲۰۰۰ دستگاه افزایش یافت.

اخبار مرتبط

احتمال تمدید رایگان بودن مترو و اتوبوس تا پس از مراسم تشییع رهبر شهید انقلاب

طرح ترافیک تهران در آستانه تغییرات جدید

حمل و نقل عمومی فعلا رایگان می‌ماند