۵ بنیاد خیریه فعال در دانشگاه‌ها تقدیر شدند

در اختتامیه اجلاس روسای دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری، ۵ بنیاد خیریه فعال دانشگاه‌های سراسر کشور مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش سراج24؛ دکتر مصطفی زمانیان در اختتامیه اجلاس روسای دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری، با تاکید بر اینکه باید برای مشارکت‌های مردمی، زیرساخت‌های لازم فراهم شود، گفت: ضروری است که روسای دانشگاه‌ها موضوع خیرین را جدی بگیرند تا پای خیرین به دانشگاها باز شود.

وی تاکید کرد: استفاده از ظرفیت خیرین اهمیت زیادی دارد.به تین صورت که از ظرفیت خیرین در اشتغال دانشجویان کمک گرفته شود و نگاه به آنها به عنوان کیف پول نباشد.

دبیر ستاد خیرین وزارت آموزش عالی پیشنهاد داد: تعدادی از این خیرین به عنوان هیئت امنای پارک‌های علم و فناوری، پژوهشگاه‌ها و... استفاده شوند.

در این مراسم از ۵ بنیاد خیریه فعال در دانشگاه‌های سراسر کشور از جمله "دکتر غلامی"؛ مدیر عامل بنیاد حامیان دانشگاه تهران، دکتر "ضابط " به نمایندگی از بنیاد حامیان دانشگاه فردوسی مشهد، "دکتر کتابی" به نمایندگی از بنیاد حامیان دانشگاه کاشان، " دکتر کلانتری" به نمایندگی از حامیان دانشگاه یزد و " دکتر خاشعی" به نمایندگی از حامیان دانشگاه تربت حیدریه تجلیل شد.

اخبار مرتبط

بسیاری بحران‌ها نتیجه سیاست‌های سلطه‌طلبانه غرب است

آماده‌سازی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری برق در تابستان

سهم ۱۶ درصدی صندوق‌های بازنشستگی از بودجه عمومی دولت