مهاجم ایرانی جام جهانی را از دست داد

مهاجم تیم ملی کشورمان به دلیل مصدومیت مسابقات جام جهانی 2022 را از دست داد.

به گزارش سراج24؛اللهیار صیادمنش مهاجم ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه هال سیتی دو هفته پیش با مصدومیت شدیدی از ناحیه همسترینگ مواجه شد.

پیش از این گفته شد این مهاجم ایرانی برای مدت 6 هفته از میادین دور خواهد بود، اما به نظر می‌رسد آسیب دیدگی مهاجم ملی پوش ایرانی جدی است.

اخبار مرتبط