مناطق سیل زده بسرعت بازسازی می شود

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: سیل اخیر شهرستان داراب خسارت زیادی به منازل و کشاورزان روستاهای زین آباد و رمبه وارد کرده که باید با مدیریت ویژه شرایط زندگی در منطقه بصورت عادی برگشته و بسرعت بازسازی آغاز شود.

به گزارش سراج24؛ محمدحسن نامی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده شهرستان داراب در گفت وگویی افزود: مدیریت بحران در شهرستان داراب بخوبی عمل کرده بگونه ای که علی رغم شدت بارش ها و خسارت های مالی هیچ خسارت جانی نداشتیم.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور نیز که همراه وی به داراب سفر کرده بود نیز ضمن قدردانی از اقدام سریع و بموقع امدادگران هلال احمر داراب در سیل اخیر گفت: در لحظه های اولیه وقوع سیل بیش از ۵۰۰ نفر امدادگر در منطقه حاضر شدند و ارائه خدمت پرداختند.

پیرحسین کولیوند در ادامه افزود: اسکان موقت؛ توزیع مواد اولیه امدادی؛ ارزاق و دیگر اقلام مورد نیاز در اسرع وقت انجام گرفت و هلال احمر داراب توانست نمره قبولی از این رخداد طبیعی را کسب کند.

رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در ادامه این سفر از ساختمان در دست ساخت امداد و اسکان در ورودی داراب بازدید و قول به اتمام ساخت آن را داد.

بازدید از بیمارستان قدیم داراب که مربوط به هلال احمر می باشد؛ دیدار با مادر شهید سهیلی از خیرین هلال احمر و بازدید از سالن مدیریت بحران شهر داراب از دیگر برنامه های امروز داراب بود.

داراب در فاصله ۲۲۵ کیلومتری شیراز واقع شده است.

اخبار مرتبط

وزیر کشور: هدف تروریست‌ها جلوگیری از پیشرفت سیستان و بلوچستان است

مناطق آزاد سرپنجه‌های اقتصاد ایران در عرصه بین‌المللی هستند

دستگیری عامل شهادت ۲ مامور پلیس در کورین زاهدان