ذبح و توزیع گوشت ۱۰۰ راس گوسفند عقیقه در مناطق زلزله‌زده هرمزگان

دبیر کانون خدمت رضوی استان هرمزگان گفت: حدود ۱۰۰ راس گوسفند تهیه و جمع آوری شد که گوشت آن‌ها برای استفاده مردم زلزله‌زده غرب هرمزگان در اختیار زلزله‌زدگان بخش مهران شهرستان بندرلنگه قرار گرفت.

به گزارش سراج24؛حبیب بهادری دبیر کانون خدمت رضوی استان هرمزگان اظهارداشت: با توجه به اینکه زلزله اخیر در مناطقی از شهرستان بندرخمیر و بندرلنگه خساراتی را به همراه داشته است، کانون‌های خدمت رضوی استان هرمزگان نیز برای اینکه بتوانند خدمتی را در حوزه‌های تخصصی و عمومی به مردم متاثر از زلزله ارائه کنند پای کار آمده‌اند و فعالیت‌های حول خدمت به زلزله‌زدگان به نیت نام نامی حضرت علی‌بن موسی‌الرضا علیه‌السلام شکل گرفته است.

وی ادامه داد: با همراهی و همکاری مردم خیراندیش و نیک اندیش همزمان با فرا رسیدن عید قربان کار اطلاع‌رسانی برای جمع‌آوری گوسفند قربانی به نیت عقیه آغاز شد و حدود ۱۰۰ راس گوسفند تهیه و جمع آوری شد که گوشت آن‌ها برای استفاده مردم زلزله‌زده غرب هرمزگان در اختیار زلزله‌زدگان بخش مهران شهرستان بندرلنگه قرار گرفت.

بهادری بیان‌کرد: عمده گوسفندهای تهیه شده از محل نذورات آستان قدس رضوی بوده‌اند که ارزش ریالی آن‌ها ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

دبیر کانون خدمت رضوی استان هرمزگان تصریح‌کرد: اعضای فعال کانون‌های خدمت رضوی استان پا به پای سایر گروه‌های جهادی در حال تلاش هستند تا به نوبه خود خدماتی را به مردم ارائه دهند.

اخبار مرتبط