حضور شهردار تهران در غرفه شرکت بهره برداری مترو

مراسم افتتاح نمایشگاه «شهرهای خواهر خوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران» با حضور شهردار تهران و جمعی از مدیران شهری در بوستان گفتگو برگزار شد.

به گزارش سراج24؛ به نقل از سایت مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، دکتر زاکانی ضمن بازدید از این نمایشگاه در غرفه شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه حضور یافت و از نزدیک در جریان آخرین دستاوردهای این شرکت در حوزه حمل و نقل ریلی و اقدامات فرهنگی در خصوص ساماندهی دستفروشان و بهبود تهویه قطارها توسط شرکت های دانش بنیان قرار گرفت.

شهردار تهران در پایان این بازدید از طرح ساماندهی  دست فروشان استقبال کرد و خواستار ایجاد ارتباط شرکت بهره برداری با شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران برای اجرای این طرح در سطح وسیعتری شد.

نمایشگاه «شهرهای خواهر خوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران»  تا ۱۷ تیرماه از ساعت ۱۰ الی ۱۹ دایر است و از علاقه‌مندان دعوت می‌شود تا از غرفه شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه واقع در بوستان گفتگو (سالن تهران) بازدید کنند.

در این نمایشگاه علاوه بر زیرمجموعه های شهرداری تهران، شرکت های دانش بنیان، استارت آپ ها و نمایندگانی از شهرهایی که با تهران تفاهم خواهر خواندگی یا پیمان همکاری امضاء کرده اند نیز حضور دارند. تهران هم اکنون با ۱۸ شهر تفاهم خواهر خواندگی و با ۱۸ شهر هم پیمان همکاری دارد.

اخبار مرتبط

بسیاری بحران‌ها نتیجه سیاست‌های سلطه‌طلبانه غرب است

آماده‌سازی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری برق در تابستان

سهم ۱۶ درصدی صندوق‌های بازنشستگی از بودجه عمومی دولت