فرمانده مرزبانی اردبیل:

انبار احتکار مواد غذایی در پارس آباد کشف شد

فرمانده مرزبانی استان اردبیل از کشف انبار احتکار مواد غذایی و ارزاق عمومی در انبار منزل مسکونی یکی از مرزنشینان در پارس آباد خبر داد.

به گزارش سراج24؛ سردار سید شاهین اسمعیلی در گفت‌وگویی اظهار کرد: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مقابله با احتکار، مأموران گروهان مرزی اصلاندوز خبری مبنی بر احتکار مواد غذایی و ارزاق عمومی در انبار منزل مسکونی یکی از مرزنشینان دریافت کردند.

وی افزود: پس از دریافت خبر و حصول اطمینان از صحت گزارش‌های دریافتی و هماهنگی قضائی، بلافاصله مأموران موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده مرزبانی استان اردبیل با بیان اینکه کشفیات به دست آمده در این عملیات به صورت غیرقانونی دپو و احتکار شده بود، گفت: در بازرسی از محل مقادیر قابل توجهی مواد غذایی شامل ماکارونی، چای، کنسرو تن ماهی و انواع آبمیوه به صورت احتکار شده کشف شد.

اسمعیلی از برخورد قاطع با دلالان و سودجویانی که به روش‌های مختلف در صدد بر هم زدن نظم بازار هستند خبر داد و بیان کرد: ارزش تقریبی کشفیات چهار میلیارد ریال برآورد شده است و در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

اخبار مرتبط