ساداتی نژاد: روز قدس، نماد جهانی در مبارزه با ظلم و استکبار است

وزیر جهاد کشاورزی گفت: روز قدس یک نماد جهانی در مبارزه با ظلم، استکبار و حمایت از مردم محروم و مظلوم در جهان است و مردم ایران هر سال در جمعه آخر ماه رمضان این روز با شکوه را گرامی می‌دارند.

به گزارش سراج24؛ سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی، در مراسم راهپیمایی روز قدس، با بیان این که روز قدس میراث حضرت امام خمینی(ره) و یک میراث ماندگار است، اظهار کرد: این روز نشان دهنده آرمان های نظام جمهوری اسلامی، حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری در مبارزه با ظلم در هر جای جهان به خصوص ظلم به مردم فلسطین توسط رژیم کودک‌کش اسرائیل است.

وی ادامه داد: روز قدس یک نماد جهانی در مبارزه با ظلم، استکبار و حمایت از مردم محروم و مظلوم در جهان است و مردم ایران هر سال در جمعه آخر ماه رمضان این روز با شکوه را گرامی می‌دارند.

ساداتی نژاد با اشاره به این که وزارت جهاد کشاورزی هم با نیروهای جوان و جهادی خود در کنار مردم و همراه با مردم است، ابراز امیدواری کرد: با فرمایشات مقام معظم رهبری در ابتدای سال جدید، بتوانیم مسیر مبارزه را با خودکفایی در محصولات اساسی، پایداری سفره مردم، امنیت غذایی، افزایش بهره وری و حفظ آب و خاک این کشور که این روزها مورد هجوم دشمنان است، به خوبی طی کنیم.

مقام عالی وزارت با بیان این که این عزم و اراده در وزارت جهاد کشاورزی وجود دارد، ادامه داد: امسال، سال دانش بنیان است و امیدواریم بتوانیم حوزه علم و فناوری را با کمک سازمان تات، موسسه ترویج، بسیج وزارت جهاد کشاورزی و سایر حوزه ها به مزارع ببریم.

اخبار مرتبط

گرانی میوه ناشی از ضعف نظارتی دستگاه‌هاست

قدردانی آیت الله رئیسی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس

حضور شیعه و سنی در راهپیمایی روز قدس نشان از شکست دشمن دارد/ مردم نقشه های ایادی تروریست دشمن را نقش بر آب کردند