مسئول بسیج سازندگی سپاه دامغان:

۱۳ هزار بسته معیشتی در دامغان توزیع شد

مسئول بسیج سازندگی سپاه دامغان با بیان اینکه ۱۳ هزار بسته معیشتی در شهرستان توزیع شد، گفت: خیران دامغانی به طرح مواسات و همدلی ۱۶ میلیارد تومان کمک کردند.

به گزارش سراج24؛ به نقل از مهر، مقداد عباس نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه از ابتدای اجرای طرح ملی مواسات و همدلی خیران و مردم دامغانی ۱۶ میلیارد تومان مشارکت و کمک کردند، تاکید کرد: طی سال گذشته ۱۳ هزار بسته معیشتی در مراحل مختلف اجرای این طرح در شهرستان توزیع شد.

وی با بیان اینکه شناسایی خانواده‌های نیازمند در دامغان صورت گرفته است، افزود: یکی از اقدامات معنوی در کنار طرح مواسات و همدلی توزیع ۱۰۲ سری جهیزیه و کمک جهیزیه به ارزش بیش از دو میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان بین نیازمندان بود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه دامغان همچنین از فعالیت ۳۱۷ گروه جهادی در دامغان شد و گفت: این گروه‌ها شامل در زمینه تولید ماسک روزانه، نظارت بر تدفین شرعی و کمک به مراکز بهداشتی و اجرای طرح‌های محرومیت زدایی در مناطق محروم شهرستان دامغان فعالیت دارند.

عباس نژاد گفت: توزیع مرغ و گوشت، لوازم‌التحریر، توزیع ماسک و پک بهداشتی، اعطای وام قرض‌الحسنه، توزیع قرص نان، تبلت، بسته‌های فرهنگی و معنوی، البسه و بخشودگی اجاره مغازه و مسکن از فعالیت‌های گروه‌های جهادی در ایام شیوع بیماری کرونا در شهرستان دامغان بوده است.

اخبار مرتبط