دولت سیزدهم آینده کشور را در گرو میز مذاکرات نمی‌داند

سخنگوی دولت گفت: نگاه راهبردی دولت آن است که آینده کشور در گرو میز مذاکرات نباشد بلکه توجه ما به ظرفیت نیروی انسانی نخبه و توانمند ایرانی و هم‌چنین کارگران ایرانی است.

به گزارش سراج24؛ علی بهادری‌ جهرمی امروز در نمایشگاه دستاوردهای 6 ماهه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محل این وزارتخانه اعلام کرد: روز پنج‌شنبه جلسه شورای عالی رفاه با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد که در این شورا برنامه رفع فقط مطلق در کشور ارائه شد و رئیس‌جمهور وزارتخانه‌های دیگر را هم مکلف کرد که برنامه حذف فقر مطلق را دنبال کنند.

وی افزود: این برنامه با کمک ظرفیت بخش دولت‌، بخش عمومی، بخش خصوصی و خیران برای رفع فقر تدوین و اجرا می‌شود که سهم هر بخش در این طرح مشخص خواهد شد.

بهادری‌جهرمی با بیان اینکه عدالت دومین بال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:‌ حرکت‌های خوبی در این زمینه برداشته شده از جمله کاستن از فاصله حقوق مدیران ارشد و کارمندان این وزارتخانه و نیز اعزام تیم‌های بازرسی به کارگاه‌های کشور و تشکیل پرونده تخلفات برای برخی از مدیران در شرکت‌ها، گوشه‌ای از حرکت عدالت‌محوری در این وزارتخانه است.

وی همچنین گفت:‌ نظام اداری قبلا خسته‌کننده و زمان‌گیر بود اما دولت تلاش می‌کند برای مجوزهای کسب و کار فاصله مجوزها را کاهش بدهد.

سخنگوی دولت گفت:‌ در دولت سیزدهم تا کنون دو جلسه شورای عالی اشتغال تشکیل شده علاوه بر آن جلسه شورای عالی رفاه هم برگزار شد.

بهادری‌جهرمی همچنین گفت: نگاه راهبردی دولت آن است که آینده کشور در گرو میز مذاکرات یا آینده این کشور و آن کشور نباشد بلکه توجه ما به ظرفیت نیروی انسانی نخبه و توانمند ایرانی و کارگران ایرانی است.

وی همچنین گفت:‌ توجه وزارت رفاه به زیست‌بوم اشتغال و زنجیره کارآفرینی و اشتغال قابل ستایش است.

اخبار مرتبط

حقوق حداقل بگیران بازنشستگان تامین اجتماعی ۳۵ درصد افزایش یافت

هیچ مرجعی معطل تصویب قانون جدید حجاب نیست

تمجید سخنگوی دولت از بانوی ورزشکار ایرانی بابت رکوردشکنی در آسیا