آیت‌الله علما: دفاع از حقوق محرومان بالاترین خدمت است

امام جمعه کرمانشاه گفت: خدمتگزاری رتبه و موقعیت ویژه‌ای است لذا اگر وکلا در حمایت از محرومان و احقاق حقوق حقی و قانونی مردم اقدامی انجام دهند بالاترین خدمت است.

به گزارش سراج24؛ آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز در دیدار اعضای کانون وکلای استان کرمانشاه، اظهار کرد: ضرورت دفاع از حقوق مظلومان در جامعه مورد تأکید است.

وی با بیان اینکه خدمتگزاری رتبه و موقعیت ویژه‌ای است و هر کسی را شایسته خدمتگزاری نیست زیرا مدافع مظلومان خداست، افزود: اگر کانون وکلا در حمایت از محرومان و احقاق حقوق حقی و قانونی مردم اقدامی انجام دهد بالاترین خدمت است.

آیت‌الله علما با اشاره به اینکه حوزه دادگستری اعم از قضات و وکلا باید برای احقاق حقوق مردم حرکت کنند، گفت: اگر مشکل مظلومی را حل کنید یقیناً نزد خداوند محفوظ خواهد ماند.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: شعار ما اسلام است پس باید با سلامت کار کنیم و اساس اسلام بر سلامت کار است و هیچ کجای دنیا چنین شعاری ندارد چرا که این شعار اوج شعور اسلام است و خود سلامت سرمایه عظیمی است.

وی با بیان اینکه در کار‌ها باید بیشتر دقت کرد تا سلامت کار حفظ شود، گفت: سلامت کار باعث فرهنگ والای پاکی و درستی در تمامی حوزه‌ها می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه اظهار کرد: اگر مسئولی در هر مسندی سلامت کار خود را حفظ کند و پاکدست باشد همیشه توانمند، قدرتمند و با اراده تصمیم می‌گیرد لذا این سرمایه را در همه شئون زندگی حفظ کنیم.

اخبار مرتبط

الگوگیری از نظام آموزشی امام صادق (ع) ضرورت دارد

جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را بدانند

جمعی از معلمان سراسر کشور چهارشنبه با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند