سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه عنوان کرد:

خانواده موضوع پیش از خطبه‌های نمازجمعه تهران

نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته تهران، 29 بهمن‌ماه در مصلی امام‌خمینی(ره)، به امامت حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد و با رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد. طبق روال، ساعت 10صبح درب‌های مصلی به روی نمازگزاران گشوده می‌شود و برنامه از ساعت 10 و 45دقیقه آغاز خواهد شد.

به گزارش سراج24؛ سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه گفت: برنامه پیش از خطبه‌های نمازجمعه این هفته تهران با قرائت قاری قرآن آقای ابوالفضل قدیانی آغاز می‌شود و با بیان احکام توسط حجت‌الاسلام والمسلمین هاشمی ادامه پیدا خواهد کرد.

حجت‌‌الاسلام علی نوری افزود: در پیش از خطبه‌های این هفته آقای دکتر هادی برای دومین بار به عنوان سخنران پیش از خطبه‌ها به طرح بحث‌های خانواده می‌پردازد.

وی ادامه داد: طبق روال هفته‌ های گذشته میزهای خدمت جهت خدمات‌رسانی به نمازگزاران محیا است و همچنین مجموعه برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی برای نونهالان، نوجوانان و جوانان مطابق هفته‌های گذشته برقرار است.

حجت‌‌الاسلام علی نوری در پایان افزود: نمازگزاران می‌توانند برای حضور در نمازجمعه از درب شمالی مصلی (ایستگاه مترو مصلی)، از درب جنوبی خیابان شهید بهشتی (ایستگاه مترو شهید بهشتی) و درب شرقی خیابان قنبرزاده تردد کنند.

اخبار مرتبط

حج نماد جامعیت احکام دین است

شهید مطهری نیم قرن در راه اعتلای فکری جامعه قلم زد

آیت الله خاتمی خطیب این هفته نماز جمعه تهران