مجوز مجلس به دولت برای افزایش نیروها با هدف نظارت بر بازار شب عید

عضو هئیت رئیسه مجلس گفت:‌ با مجوز مجلس تعداد زیادی نیرو به نهادهای نظارتی و تعزیراتی دولت اضافه شده و انتظار داریم که با حراست و مراقبت این نیروها تلاطم‌های گذشته بازار به ویژه در شب عید را شاهد نباشیم.

به گزارش سراج24؛ علیرضا سلیمی عضو هئیت رئیسه مجلس در گفت‌وگو با  فارس با اشاره به اقدامات و تاکیدات قوه مقننه به نهادهای دولتی برای تنظیم و توزیع هرچه بهتر بازار شب عید نوروز، اظهار داشت: با مجوز مجلس تعداد زیادی نیرو به نهادهای نظارتی و تعزیراتی دولت اضافه شده و انتظار داریم که با حراست و مراقبت این نیروها تلاطم‌های گذشته بازار به ویژه در شب عید را شاهد نباشیم.

وی افزود: دولت باید از تمام توان خود به خصوص از لشکر بزرگ نظارتی و تعزیراتی خود برای مقابله با برخی از سودجویانی که در اعیاد مختلف به دنبال افزایش قیمت هستند برخورد کند و مجلس تاکید دارد که این سودجویان نیز به پارلمان و قوه قضائیه معرفی شوند.

عضو هیئت رئیسه مجلس تاکید کرد: مجلس قطعا از تمام ابزارهای نظارتی خود برای ثبات و آرامش در بازار عید نوروز استفاده خواهد کرد و از اکنون به وزرا هشدار می‌دهیم که هیچگونه کوتاهی را در این امر که با معیشت و سفره مردم ارتباط مستقیمی دارد، برنمی‌تابیم.

این نماینده مجلس اظهار داشت: همچنین تاکید داریم که در جنگ اقتصادی که دشمن علیه مردم ما رقم زده، سودجویان نباید بیش از این مردم و خانوارهای ایرانی را مورد آزار و اذیت قرار دهند.

اخبار مرتبط

توضیحات قالیباف درباره نحوه رسیدگی به جداول بودجه در جلسه غیرعلنی مجلس