برپایی نمایشگاه مدرسه انقلاب طی دهه فجر در کرمانشاه

سرپرست اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان کرمانشاه از برپایی مدرسه انقلاب طی دهه فجر در استان کرمانشاه خبر داد.

ب گزارش سراج24؛میلاد نادری در گفتگویی اظهار کرد: مدرسه انقلاب از جمله برنامه‌های اصلی اتحادیه دانش‌آموزی در ایام مبارک دهه فجر بوده که دانش‌آموزان در برپایی این نمایشگاه نقش بسزایی دارند.

وی افزود: جذاب بودن نمایشگاه برای دانش‌آموزان علت اصلی انتخاب این قالب برای مدرسه انقلاب بوده که سعی کردیم نمود و بازتاب آرمان‌های انقلاب خصوصاً بیانیه گام دوم انقلاب را به نمایش گذاریم.

سرپرست اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در کنار شکوفایی استعداد دانش‌آموزان، بالا بردن توان مدیریتی دانش آموزان سنجیده شده و توان کار تشکیلاتی دانش‌آموزان در مدرسه انقلاب در نظر گرفته می‌شود.

نادری با اشاره به اهداف مدرسه انقلاب در استان کرمانشاه، تصریح کرد: هدف اصلی مدرسه انقلاب آشنا کردن نسل جوان خصوصاً نوجوان و دانش‌آموز امروز با قبل و بعد از انقلاب بوده و یک غرفه مخصوص با عنوان چی بودیم و چی شدیم در نمایشگاه مدرسه انقلاب وجود دارد.

وی بیان کرد: مدرسه انقلاب برای تهیه محتوای دانش‌آموزان به شکل پوستر، عکس یا هر مدلی که بتوان آن را نصب کرد مناسب بوده و دانش‌آموزان وقتی در حال تحقیق و پژوهش هستند به موضوعات مختلفی که برای نمایشگاه مناسب بوده روبه‌رو شده و تولید محتوا می‌کنند و به جای آموزش نکات کلیدی انقلاب آن را در نمایشگاه به تصویر کشاندیم.

نادری خاطر نشان کرد: با آنکه نمایشگاه مدرسه انقلاب ظرفیت بالایی داشته ولی در ایام مبارک دهه فجر به این نمایشگاه اکتفا نکرده و در روز ۱۲ بهمن ماه همراه با زنگ انقلابی که آموزش و پرورش به صدا در آورده نمایشگاهی از دستاوردهای انقلاب در موضوعات مختلف برگزار می‌کنیم که ساخته و پرداخته خود دانش‌آموزان است.

سرپرست اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به برنامه‌های دهه فجر، افزود: ساخت کلیپ، پادکست، رادیو انقلاب، نشریه، اینفوگرافی و تولید محتوایاتی که برای مخاطب جذاب باشد، جشن و نورافشانی و سر دادن بانگ الله اکبر توسط دانش‌آموزان در شب ۲۲ بهمن، در روز ۲۲ بهمن برنامه‌هایی در قالب‌های به روز و جذاب و نوجوان پسند اجرا می‌شود، برپایی تریبون آزاد که دانش‌آموزان توانایی اظهار نظر داشته باشند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی گروه سرود خواهیم داشت‌.

اخبار مرتبط