وزیر بهداشت:

وارد موج ششم کرونا شده‌ایم

وزیر بهداشت از آغاز موج ششم کرونا در کشور خبر داد.

به گزارش سراج24؛ بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت در صفحه مجازی خود از آغاز پیک ششم کرونا در کشور خبر داد و نوشت: متاسفانه با افزایش موارد بستری و سرپایی باید اعلام کنیم که عملاً وارد پیک (موج) ششم بیماری شده‌ایم.

وی افزود: توصیه اکید و خواهش ما استفاده از ماسک، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و تزریق دوز سوم واکسن کرونا است.

اخبار مرتبط