مردم از سفرهای غیر ضروری در راه‌های استان سمنان پرهیز کنند

مدیر کل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به بارش برف و لغزندگی معابر و همچنین برودت هوا در استان، گفت: مردم از سفر های غیر ضروری در راه های استان سمنان پرهیز کنند.

به گزارش سراج24؛کمال طاهریان در گفتگویی با بیان اینکه بارش برف و کولاک شدید طی ۴۸ ساعت گذشته در استان سمنان سبب مسدود شدن راه‌ها و لغزندگی معابر شهری و بین شهری شده است، بیان کرد: مردم از سفرهای غیر ضروری در راه‌های استان پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه مسیر شاهرود _ توسکستان، خوش ییلاق و شهمیرزاد_ کیاسر همچنان مسدود است، تاکید کرد: عوامل راهداری در تلاش هستند تا مسیرهای مسدود شده را بازگشایی کنند همچنین عوامل امدادی به مسافران و در راه ماندگان به صورت کامل خدمات دهی کردند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان گفت: با توجه به شرایط جوی، رانندگانی که قصد سفر و تردد ضروری در جاده‌های این استان را دارند، زنجیر چرخ، البسه گرم و سوخت کافی را به همراه داشته باشند و همچنین از سلامت خودرو و بخاری آن اطمینان حاصل کنند.

طاهریان با بیان اینکه مردم به توصیه پلیس و عوامل راهداری توجه داشته باشند، بیان کرد: از هم استانی‌ها همچنان می‌خواهیم با توجه به سرد شدن هوا نسبت به صرفه جویی مصرف گاز اهتمام ورزند تا خدایی ناکرده در این زمینه نیز دچار مشکلات نشویم.

اخبار مرتبط