بزرگترین مشکلات خارگ ناشی از کمبود منابع در حوزه زیرساخت است

بخشدار ویژه خارگ گفت: بزرگترین مشکلات جزیره ناشی از کمبود منابع در حوزه زیرساخت است.

به گزارش سراج24؛محمدرضا دشتی زاده عصر دوشنبه در نشست با اصحاب رسانه جزیره خارگ اظهار داشت: نگاه و سیاست اصلی دولت سیزدهم، کارآمدی، پاک‌دستی، مردم‌داری، فسادستیزی و داشتن پیوست عدالت برای تمام امور است.

وی افزود: ثبات و رشد اقتصادی، ایجاد اشتغال مناسب، ارتقای بهره‌وری، جذب سرمایه و ایجاد دیپلماسی منطقه‌ای و مرزی با استفاده از ظرفیت‌های کشورهای همسایه از اولویت‌های کاری این دولت است.

بخشدار ویژه خارگ افزود: رسانه بازوی توانا و بال دیگر مدیران برای پیگیری مطالبات مردم است و تلفیق مدیران و رسانه با اتحاد و یکدلی، بستر ساز توسعه و تحول در استان خواهد بود.

وی تصریح کرد: هیچ موضوع مخفی از مردم نداریم و معتقدیم اعتماد متقابل، موجب همکاری تنگاتنگ بین دولت و مردم می‌شود و متقاعدسازی افکار عمومی نسبت به عملکردهای ملموس دولت باید انجام گیرد.

دشتی زاده خاطر نشان کرد: مهم‌ترین اولویت مدیریت ارشد استان، تسهیل مسیر سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف است؛ کسی که در راه نجات اقتصاد و توسعه جزیره قدم بر می‌دارد مستحق تکریم و منت است.

بخشدار ویژه خارگ گفت: بزرگترین مشکلات جزیره ناشی از کمبود منابع و در حوزه زیرساخت است و در صورتی که نتوانیم این مشکل را حل کنیم نمی‌توانیم ادعای حل مشکلات دیگر را داشته باشیم، باید اکوسیستم فناوری در جزیره شکل بگیرد.

دشتی زاده افزود: ورزش، اصلی‌ترین مؤلفه شور و نشاط در جامعه است، وضعیت ورزش جزیره با این‌همه ظرفیت و زیر ساخت قابل قبول نیست و یکی از دغدغه‌های من بهبود وضعیت موجود است.

اخبار مرتبط