دولت با وجود تحریم در تأمین واکسن کرونا موفق بود

استاندار همدان با بیان اینکه عدالت‌محوری و توجه به تمام شهرهای استان، از سیاست‌های دولت است گفت: علیرغم تحریم‌ها و شرایطی که به وجود آمده است، دولت با تأمین واکسن توجه ویژه‌ای به سلامت مردم دارد.

به گزارش سراج24 از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر امروز در ادامه بازدید‌ها و سفر‌های یک‌روزه خود، ضمن حضور در آئین افتتاحیه و بهره‌برداری از بیمارستان دندان‌پزشکی پورسینا، اظهار کرد: اقداماتی همچون افتتاح بیمارستان دندان‌پزشکی مایه خیر و برکت مردم منطقه خواهد بود.

وی با بیان اینکه تلاش دانشگاه علوم پزشکی استان و مجموعه دست‌اندرکاران این بیمارستان قابل تقدیر و تشکر است افزود: حفظ سلامت مردم و تزریق واکسیناسیون در کشور از موضوعات مورد توجه دولت سیزدهم بوده و هست.

استاندار همدان با اشاره به اینکه مجموعه کادر بهداشت و درمان در کشور، توانستند با اقدامی جهادی در پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا یک ایمنی فراگیر را در کشور ایجاد کنند گفت: استان همدان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارد و ضروری است که برای حفظ این وضعیت پروتکل‌های بهداشتی را رعایت و واکسن کرونا را تزریق کنیم.

وی با اشاره به عملکرد خوب دولت در تأمین واکسن در شرایط تحریم، افزود: علیرغم تحریم‌ها و شرایطی که به وجود آمده است، دولت توجه ویژه‌ای به سلامت مردم دارد.  

قاسمی‌فرزاد با اشاره به اینکه نگاه عدالت‌محور دولت باعث شده تا خدمات خود را در شهرها و شهرستان‌های کشور به شکل متوازن متمرکز و ارائه شود تصریح کرد: مسائل و مشکلات حوزه شهرستان بهار را شناسایی و در کارگروه‌های تخصصی مورد بحث و بررسی و سپس پیگیری قرار خواهد گرفت.

وی اظهار کرد: رویکرد ما این است که طبق برنامه، مشکلات و مسائل شهرستان‌های ده‌گانه استان را شناسایی و حل و فصل کنیم.

اخبار مرتبط