نماینده مردم شیروان در مجلس:

ارز ۴۲۰۰ تومانی اقتصاد کشور را فلج کرده است

رییس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: ارز ۴۲۰۰ تومانی اقتصاد کشور را فلج کرده و باعث ایجاد رانت و امضاهای طلایی شده است.

به گزارش سراج24؛ علی جدی در گفت‌وگویی در بجنورد  با اشاره به لایحه دولت برای حذف ارز 4200 تومانی در لایحه بودجه 1401 ٬ اظهار داشت: به عقیده بسیاری از کارشناسان٬ ارز 4200 تومانی اقتصاد کشور را فلج کرده و خروجی خوبی ندارد.

وی افزود: حذف ارز 4200 تومانی قطعا به نفع اقتصاد کشور است چرا که باعث ایجاد رانت و امضاهای طلایی شده که به نفع مردم نیست و نتوانسته نیازهای کشور را فراهم کند.نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نکته در اینجاست که باید با برنامه به سمت حذف ارز 4200 تومانی برویم تا در معیشت قشر ضعیف مردم و ارزاق عمومی و کالاهای اساسی شاهد تورم و سختی نباشیم.

جدی گفت: همه دولت‌ها برای حذف این ارز یارانه‌ای علاقمند بودند اما جرات حرکت به این سمت را نداشتند. حذف ارز 4200 تومانی باید با مدیریت و برنامه دولت و نظارت همه بخش‌های نظارتی همراه باشد تا فشار آن بر زندگی مردم تحمیل نشده و شاهد تورم نباشیم. به نظر می‌رسد که عزم این دولت برای حذف ارز 4200 تومانی جدی است و باید همه همراهی کنند.

اخبار مرتبط