معاون امور مجلس رییس جمهوری:

رییس‌جمهوری برای دفاع از وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس می‌رود

معاون امور مجلس رییس جمهوری از حضور آیت‌الله رییسی برای دفاع از وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در مجلس شورای اسلامی در روز سه شنبه خبر داد.

به گزارش سراج24؛«سید محمد حسینی» معاون پارلمانی رییس جمهور در گفت و گویی گفت: آیت‌الله سید ابراهیم رییسی برای دفاع از وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش روز سه شنبه در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی حاضر می‌شود.

حسینی معاون دوشنبه گذشته از معرفی مسعود فیاضی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس شورای اسلامی خبر داده و گفته بود که برنامه‌های پیشنهادی و سوابق کاری و تحصیلی گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش در کمیسیون‌های تخصصی مجلس به ویژه کمیسیون آموزش مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مسعود فیاضی ۴۶ ساله دارای مدرک مهندسی عمران از دانشکده فنی دانشگاه تهران و استادیار گروه منطق فهم دین در پژوهشکده حکت و دین پژوهی است.

از جمله سوابق او می‌توان به مدیرکل انتشارات و فناوری آموزشی وزارت آموزش و پرورش، مدیر مسوول مجلات رشد وزارت آموزش و پرورش، مسوول کلان بنیاد آی سی دی ال، رییس هیات مدیره انتشارات مدرسه و معاون فرهنگی اجتماعی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی اشاره کرد.

رییس جمهوری شهریورماه حسین باغ‌گلی را برای تصدی وزیر آموزش و پرورش به نمایندگان مجلس شورای اسلامی معرفی کرد که او نتوانست رای لازم را برای این سمت به دست آورد.

اخبار مرتبط

آغاز تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات از پنج‌شنبه

سپند از امتیاز صنایع دفاعی و شرکت‌های دانش‌بنیان برخوردار می‌شود

تعداد نمایندگان مجلس افزایش می یابد ؟