رضایت شهدا در کنار مقام معظم رهبری بودن است

معاون قضایی دادستان کل کشور، ولایت‌مداری را مهم‌ترین آرمان شهدا برشمرد و گفت: در دوران دفاع مقدس شهدا به امام لبیک گفتند و امروز هم اگر می‌خواهیم شهدا از ما راضی باشند باید در کنار مقام معظم رهبری باشیم.

به گزارش سراج24، سعید عمرانی امروز در شانزدهمین یادواره شهدا و همایش تجلیل از خانواده شهدای دستگاه قضایی استان گلستان در گرگان اظهار کرد: این یادواره‌ها یادآوری است برای اینکه حواسمان باشد نگذاریم پرچم شهدا بر زمین بیفتد.

وی با بیان اینکه اگر می‌خواهیم شرمنده شهدا نباشیم ولایت مدار و خادم مردم باشیم، تصریح کرد: ادامه راه شهدا خدمت به مردم است و اگر بخواهیم دل شهدا را شاد کنیم باید فاصله و خلاء مسئولان با مردم پر شود.

معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: وقتی سردار دل‌ها شهید سلیمانی به شهادت رسیدند بخش زیادی از مردم برای تشییع آمدند و از همه اقشار در صحنه حضور داشتند و اشک می‌ریختند این امر نشان می دهد که ایشان چقدر به مردم نزدیک و حقیقتاً جا در دل هاى مردم داشتند.

* ارباب‌رجوع همان حوائج‌الناس و فرستادگان خدا هستند و باید با جان و دل به آنان خدمت کنیم

عمرانی با تاکید بر اینکه باید خدمتگذار واقعى مردم باشیم، خاطرنشان کرد: مراجعان به ما همان حوائج‌الناس و فرستادگان خدا هستند و ما باید با جان و دل به آنان خدمت کنیم.

معاون قضایی دادستان کل کشور، ولایت‌مداری را مهم‌ترین آرمان شهدا برشمرد و گفت: در دوران دفاع مقدس شهدا به امام لبیک گفتند و امروز هم اگر می‌خواهیم شهدا از ما راضی باشند باید در کنار مقام معظم رهبری باشیم.

عمرانی با اشاره به خروج آمریکا از افغانستان گفت: امروز در شرق و غرب کشور تحرکاتی در حال انجام است و نشان می‌دهد آمریکا پیش از ترک منطقه اقداماتی را انجام داده تا سبب بروز فتنه و مشکلاتی در منطقه شود و باید بسیار هوشیار باشیم.


حیدر آسیابی رئیس کل دادگستری گلستان

 

* دشمن از ترویج روحیه شهادت‌طلبی مردم ما هراس دارد
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: امروز دشمن بیشتر از این که از پیشرفت‌های نظامی و تکنولوژی ما نگران باشد از روحیه ایثارگری و شهادت‌طلبی مردم ما هراس دارند.

حیدر آسیابی اظهار کرد: هدف از برگزاری این مراسم یادآوری رشادت‌های جوانان جان برکف این مرز و بوم است که نه فقط با تجهیزات که با ایثارگری این کشور و انقلاب را حفظ کردند.

وی تصریح کرد: امروز دشمن بیشتر از اینکه از پیشرفت‌های نظامی و تکنولوژی ما نگران باشد از روحیه ایثارگری و شهادت‌طلبی مردم ما هراس دارند.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: فرهنگ شهادت افتخار ماست و درک این مسئله برای کشورهای غربی سخت است.

آسیابی گفت: برای ما جای افتخار است که ۵۶۰ نفر یعنی نیمی از کارکنان ما در دادگستری را خانواده شهدا و ایثارگر تشکیل می‌دهند که سبب افتخار ماست.

وی خاطرنشان کرد: امسال برنامه‌های ویژه‌ای برای گرامیداشت هفته دفاع مفدس در دستگاه قضایی تدارک دیده شده است که از دیروز با افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس در دادگستری آغاز شد و امروز هم از ایثارگران و خانواده شهدای دستگاه قضایی استان تجلیل می‌کنیم.

اخبار مرتبط