توزیع ۱۳ هزار بسته معیشتی از ابتدای کرونا توسط طلاب بسیجی اصفهان

توزیع ۸۰۰ بسته معیشتی در مرحله جدید طرح شهید حاج قاسم سلیمانی توسط بسیج طلاب و روحانیون اصفهان انجام شد.

به گزارش سراج24، حجت‌الاسلام رحمت‌اله صادقی در حاشیه توزیع ۸۰۰ بسته معیشتی بسیج طلاب اظهار داشت: تاکنون طلاب و روحانیون بسیجی در قالب طرح شهید سلیمانی بیش از ۱۳ هزار بسته معیشتی تقدیم هم استانی‌های خود کردند و در مرحله جدید از طرح شهید سلیمانی نیز، ۸۰۰ بسته معیشتی تهیه و آماده شده است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) افزود: طلاب بسیجی در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی و کمک‌رسانی، جهاد و تلاش فعالیت‌های چشم‌گیری داشتند، از جمله حضور در آرامستان‌ها، حضور در بیمارستان‌ها و کمک به کادر درمان و پرستاران عرصه سلامت و هم اکنون در دو بیمارستان، طلاب بسیجی در کنار کادر درمانی حضور دارند و در حال خدمت‌رسانی به بیماران عزیز هستند.

وی خاطرنشان کرد: در طرح شهید سلیمانی از جمله بحث محله‌محور، طلاب بسیجی همگام با دیگر بسیجیان حضور فعال و چشم‌گیری داشتند و در مراکز واکسیناسیون، به همراه بسیجیان در حال جهاد شبانه‌روزی و خدمت‌رسانی به هم‌استانی‌ها هستند.

صادقی افزود: یکی از اقدامات چشمگیر طلاب بسیجی از ابتدای شیوع ویروس کرونا، طرح مواسات بود که برادران و خواهران طلبه در این طرح فعالیت چشمگیری داشتند؛ تاکنون بیش از 13 هزار بسته معیشتی تقدیم هم‌استانی‌های خود کردند و در این مرحله 800 بسته معیشتی به همت خیرین هم‌استانی آماده‌سازی شده است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) در پایان افزود: این بسته‌ها توسط طلاب بسیجی درب خانه‌های نیازمندان درگیر کرونا، توزیع خواهد شد و روحانیون بسیجی در طرح شهید سلیمانی دوشادوش اقشار و ملت بزرگ ایران در حال خدمت‌رسانی و کمک به آسیب‌دیدگان کرونا هستند.

اخبار مرتبط