نقش موثر دعا و معنویات جهت مصونیت انسان در شرایط کرونایی

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: دعا و معنویات جهت مصونیت انسان در شرایط کرونایی نقش مهمی دارد.

به گزارش سراج24، آیت الله رسول فلاحتی عصر یکشنبه در رزمایش کمک‌های مومنانه با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر مواسات و کمک به نیازمندان، گفت: اقلام لازم جهت پخت ۷۲ هزار پرس غذای گرم توسط بسیج و سپاه جمع آوری شده و قرار است در اختیار نیازمندان قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان ضمن تقدیر از مردم مؤمن این استان جهت مشارکت گسترده در جمع آوری کمک‌های مومنانه، اضافه کرد: همه مردم عزادار و هیئات مذهبی باید نسبت به رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در این ایام اهتمام جدی داشته باشند.

وی با اشاره به نقش مؤثر دعا و معنویات در شرایط فعلی، تصریح کرد: تضرع به درگاه خداوند و عمل به توصیه رهبری یعنی خواندن دعای هفتم صحیفه سجادیه در تقویت روحیه و مصون ماندن از بلاها نقش به سزایی دارد.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه توکل به خداوند باری تعالی و توسل به حضرت ولی عصر (ع) باعث مصونیت انسان از شرایط سخت می‌شود، افزود: مردم مؤمن ما در این روزها دعاهای صحیفه سجادیه به ویژه دعای هفتم را فراموش نکنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان ضمن تقدیر از تلاش‌های سپاه و بسیج جهت یاری رساندن به نیازمندان در ایام کرونا، بیان کرد: امیدوارم این ویروس منحوس هر چه سریع‌تر از دنیا ریشه کن شود.

اخبار مرتبط