پارک کوهستانی دراک شیراز آماده استقبال از عزاداران حسینی است

مسئول اجرایی طرح عزاداری خودرویی پارک کوهستانی دراک شیراز گفت: عزاداری سرور و سالار شهیدان امسال همچون شبهای قدر در فضای باز این پارک در شیراز برگزار می شود.

به گزارش سراج24، علی زارعی، اظهار داشت: از ابتدای عزاداری ماه محرم ویژه برنامه عزاداری خودرویی با حضور شیفتگان مکتب حسینی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شیراز برگزار می‌شود.

وی افزود: برنامه عزاداری خودرویی در دهه اول محرم با همت یک مؤسسه فرهنگی و قرارگاه لباس خاکی‌های کمیته خادم الشهدای ناحیه ثارالله شیراز، بسیج هنرمندان استان فارس و معاونت فرهنگی شهرداری شیراز در فضای پارک کوهستانی دراک شیراز به صورت خودرویی اجرا می‌شود.

این فعال فرهنگی و جهادی با بیان اینکه طبق بررسی‌های انجام شده بدلیل هوای خنک و مطبوع شبانگاهی پارک کوهستانی دراک این فضا برای عزاداری محرم حسینی بصورت خودرویی در فضای باز تدارک دیده شده است، اظهار داشت: با توجه به وضعیت ناگوار کرونا در شیراز بهترین شیوه برای برپایی عزای حسینی در قالب عزاداری خودرویی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

زارعی ادامه داد: در کنار برنامه عزاداری خودرویی در پارک کوهستانی دراک غرفه‌های چکاپ سلامتی عزاداران در مقابله با بیماری کرونا با تب سنج تعبیه شده و موکب هایی نیز با هدف خدمت رسانی به عزاداران حسینی با توزیع بسته‌های غذایی بسته بندی شده بهداشتی تعبیه شده است.

اخبار مرتبط